Solární kosmetika

-

Prodej krémů do solária

-

Krémy do solária

-

Krémy do solária

 

Eshop s kvalitní
solární kosmetikou

úvod  |  napište nám  |  mapa stránek
Uživatel nepřihlášen:
E-mail:
Heslo:
Registrace
Váš košík je prázdný
Krémy do solária › Reklamace

Reklamace

Nejrychlejší vyřízení reklamace dosáhnete reklamováním zboží přímo u prodávajícího. Reklamaci můžete uplatnit dvěma způsoby:

Písemně na adrese:

Sun City s.r.o.
Reklamační odd.
Bratranců Veverkových 396
530 02 Pardubice

Osobně telefonicky nebo prostřednictvím e-mailu:

Sun City s.r.o.
tel.: 777 913 869
info@kremy-do-solaria.cz

Jak postupovat když…

je přijaté zboží poškozené

Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží, zásilku, která jeví známky poškození nepřebírejte.

Je-li zboží poškozeno, i přestože je obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti informovat buď přepravce nebo naší společnost, v závislosti na druhu vámi vybrané přepravy.

Jedná-li se o doručení:

zboží přišlo nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu

V tomto případě prosím napište na e-mail info@kremy-do-solaria.cz , kde vám individuálně pomůžeme.

Jak postupovat u reklamace

Kontaktujte prodávajícího a popište mu problém, který se zbožím máte. Prodávající vám poskytne úplné a odborné informace, sdělí vám, zda se opravdu jedná o vadu a je možné ji odstranit svépomocí nebo je nutné zahájit reklamační řízení.

Lhůta pro vyřízení reklamace

Reklamace musí být vyřízena v zákonné lhůtě 30 kalendářních dnů. Tato lhůta začíná běžet následující den po doručení zboží zpět k prodejci a končí vyřízením reklamace u prodejce.

Na dárky, které jsou poskytovány zcela zdarma, nelze uplatňovat žádná práva spotřebitele. Takové zboží splňuje podmínky Darovací smlouvy a veškeré normy dle platné legislativy ČR.

Náklady spojené s dopravou zboží do servisu a zpět ze servisu vám budou uhrazeny při splnění těchto podmínek:

Upozornění: lze proplatit pouze náklady v přiměřené výši vzhledem k povaze zboží (např. náklady za poštovné nikoliv za taxi službu).

Oprávněnost reklamace

Oprávněnost vaší reklamace bude na základě zaslaných dokumentů posouzena a vy budete poté kontaktován a informováni naším reklamačním oddělením o dalším postupu.

Při přebírání pečlivě zkontrolujte, zda je zboží bez viditelného poškození. V případě viditelného poškození zásilky je povinen s vámi dopravce sepsat reklamační protokol. Pokud po rozbalení zásilky zjistíte, že obsah byl přepravou poškozen, upozorněte nás neprodleně (do jednoho pracovního dne) písemně na výše uvedenou adresu.

Je dobré vědět

 
Menu
 
volejte+420 777 913 869
nejprodávanější
 
Zboží bylo přidáno
do košíku